CONSELL COMARCAL DEL PLA DE L'ESTANY
CONSORCI DE BENESTAR SOCIAL
Inici
Qui som
Presentació
Seus i Localització
Què oferim
Acció Social
(SBAS) Serveis Bàsics d'Atenció Social
(SIS) Servei de suport a les famílies amb infants de 0 a 3 anys
(SIS) Servei d'acompanyament a adolescents
(SIF) Servei d'intervenció amb famílies
(SOAF) Servei d'orientació i acompanyament a famílies
(CDIAP) Centre de desenvolupament infantil i atenció precoç
(STAIA) Servei de Transport Adaptat i Assistit
Promoció de l'autonomia i atenció a la dependencia
Fem Companyia. Prevenció de les situacions de dependència
Servei de Promoció de l'Autonomia Personal al Domicili
Teleassistència
Àpats a domicili
Servei d’atenció al domicili
Suport a famílies cuidadores i altres cuidadors no professionals
Igualtat i Feminismes
(SIAD) Servei d’informació i Atenció a les Dones
Suport psicològic a dones que pateixen o han patit situacions de violència maclista
Assessorament jurídic
Canviant històries. Suport psicològic a menors que pateixen o han patit situacions de violència famliar o d'altres
Serveis de resposta urgent en situacions de violència masclista
(PCI) Servei de primera acollida, ciutadania i immigració
(SAI) Servei d'atenció integral a persones LGBTI
Tràmits
Queixes i suggeriments
Servei d'àpats a domicili
Dependència
Programa de retorn voluntari d'immigrants PREVIE
Teleassistència
Transport adaptat
Servei d'atenció domiciliària
Informes d'estrangeria
Informe d'arrelament social
Informe d'integració social
Recursos
Agenda
Documents
Notícies
Contacte
Teixidores d'història
Presentació del projecte
Com s'ha fet?
Els resultats
Testimonis orals
1.- Els primers anys: la família i l'escola
2.- Els inicis d'anar a treballar
3.- Començar a la fàbrica
4.- Les condicions de vida
5.- El context polític
6.- Les condicions de treball
7.- Conciliació de la vida laboral i familiar
8.- La crisi a la fàbrica
Biografies
Buscar
Inici
Qui som
Què oferim
Tràmits
Recursos
Agenda
Documents
Notícies
Contacte
Tràmits
Queixes i suggeriments
Servei d'àpats a domicili
Dependència
Programa de retorn voluntari d'immigrants PREVIE
Teleassistència
Transport adaptat
Servei d'atenció domiciliària
Informes d'estrangeria
Informe d'arrelament social
Informe d'integració social
Tràmits
▼
Queixes i suggeriments
INTRODUCCIÓ
La recerca del benestar i la satisfacció dels nostres usuaris ha d’afavorir el disseny i la implantació de circuits que analitzin les causes que han motivat qualsevol reclamació amb la finalitat d’adoptar les mesures necessàries per corregir els motius que han donat lloc a la queixa i, alhora, poder donar una resposta adequada i ràpida.
JUSTIFICACIÓ
L’Àrea de Benestar del Consell Comarcal del Pla de l’Estany té per missió millorar les condicions de vida i de convivència de les persones, facilitant el desenvolupament personal i comunitari, impulsant i executant polítiques socials de manera descentralitzada i d’acord amb la voluntat municipal. Es treballa per la cohesió social i lluitarà expressament contra tota mena d’exclusió.
DESCRIPCIÓ
Queixa: Protesta que fa l’usuari contra algun aspecte del procediment, del tracte personal rebut, del qual no s’està satisfet.
Suggeriment: Opinió d’un usuari respecte a un aspecte concret o diversos del procediment que, al seu criteri, podria millorar.
PROCEDIMENT
La queixa o suggeriment podrà presentar-se presencialment a L’Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal o en qualsevol dels seus equipaments, emplenant l’imprès corresponent, per correu electrònic o ordinari i per telèfon.
La queixa o suggeriment podrà presentar-se de manera anònima.
La persona que rebi la queixa o suggeriment, si es produeix a l’Àrea de Benestar o al CDIAP, retornarà a l’usuari/ària una còpia amb registre d’entrada. Si es produeix a la resta de serveis (Centre Obert i Centre Cívic) que no fan registre, informaran a l’usuari/ària que podrà recollir la còpia l’endemà. En ambdós casos s’assegurarà que l’original es traslladat al/la Cap d’Àrea que correspongui, de forma immediata.
El personal de recepció, de qualsevol dels serveis de l’Àrea de Benestar Social, té l’obligació de generar una queixa, quan així ho manifesti verbal i reiteradament un usuari/ària.
La presentació d’una queixa o suggeriment dóna lloc a l’obligació de contestar i informar a l’usuari/ària de les accions realitzades en el termini de 10 dies hàbils.
Si passat aquest temps no s’ha rebut cap resposta els usuaris es podran adreçar a la direcció de l’Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal del Pla de l’Estany.
Les queixes i suggeriments no tenen caràcter de recurs administratiu, ni la presentació interromp els terminis per recórrer-hi que estableix la normativa vigent, de manera que no determinen, de cap manera, la renúncia a l’exercici de qualsevol altres drets i accions que promoguin els usuaris.
Imprès Comunicació de queixa-suggeriment