Queixes i suggeriments

INTRODUCCIÓ

La recerca del benestar i la satisfacció dels nostres usuaris ha d’afavorir el disseny i la implantació de circuits que analitzin les causes que han motivat qualsevol reclamació amb la finalitat d’adoptar les mesures necessàries per corregir els motius que han donat lloc a la queixa i, alhora, poder donar una resposta adequada i ràpida.

JUSTIFICACIÓ

L’Àrea de Benestar del Consell Comarcal del Pla de l’Estany té per missió millorar les condicions de vida i de convivència de les persones, facilitant el desenvolupament personal i comunitari, impulsant i executant polítiques socials de manera descentralitzada i d’acord amb la voluntat municipal. Es treballa per la cohesió social i lluitarà expressament contra tota mena d’exclusió.

DESCRIPCIÓ

  • Queixa: Protesta que fa l’usuari contra algun aspecte del procediment, del tracte personal rebut, del qual no s’està satisfet.
  • Suggeriment: Opinió d’un usuari respecte a un aspecte concret o diversos del procediment que, al seu criteri, podria millorar.

PROCEDIMENT

  • La queixa o suggeriment podrà presentar-se presencialment a L’Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal o en qualsevol dels seus equipaments, emplenant l’imprès corresponent, per correu electrònic o ordinari i per telèfon.
  • La queixa o suggeriment podrà presentar-se de manera anònima.
  • La persona que rebi la queixa o suggeriment, si es produeix a l’Àrea de Benestar o al CDIAP, retornarà a l’usuari/ària una còpia amb registre d’entrada. Si es produeix a la resta de serveis (Centre Obert i Centre Cívic) que no fan registre, informaran a l’usuari/ària que podrà recollir la còpia l’endemà. En ambdós casos s’assegurarà que l’original es traslladat al/la Cap d’Àrea que correspongui, de forma immediata.
  • El personal de recepció, de qualsevol dels serveis de l’Àrea de Benestar Social, té l’obligació de generar una queixa, quan així ho manifesti verbal i reiteradament un usuari/ària.
  • La presentació d’una queixa o suggeriment dóna lloc a l’obligació de contestar i informar a l’usuari/ària de les accions realitzades en el termini de 10 dies hàbils.
  • Si passat aquest temps no s’ha rebut cap resposta els usuaris es podran adreçar a la direcció de l’Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal del Pla de l’Estany.
  • Les queixes i suggeriments no tenen caràcter de recurs administratiu, ni la presentació interromp els terminis per recórrer-hi que estableix la normativa vigent, de manera que no determinen, de cap manera, la renúncia a l’exercici de qualsevol altres drets i accions que promoguin els usuaris.
Imprès Comunicació de queixa-suggeriment

 

      

     

escort antalya
ankara escort pendik escort
bodrum escort
huluhub.com
halkali escort halkali escort istanbul escort beylikduzu escort sirinevler escort beylikduzu escort sirinevler escort beylikduzu escort sisli escort
kapali turbanli pornolar
asyabahis pinbahis bedava bahis deneme bonusu bonus veren siteler bedava bonus casino siteleri bahis siteleri